سي يو وب سي يو وب .

سي يو وب

اهميت پشتيباني سايت

وب‌سايت‌ها از آن دسته رسانه‌هاي تعاملي هستند كه در كمترين زمان ممكن و به بهترين شكل اطلاعات را در اختيار كاربران قرار مي‌دهند. با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر افراد به اينترنت، تقريباً بيشتر شركت‌ها و كسب‌وكارها با راه‌اندازي وب‌سايت مخصوص خود، فعاليت خود را در دنياي مجازي هم ادامه دادند.
طراحي وب‌سايت و راه‌اندازي آن تنها بخشي از كار است. كساني كه مي‌خواهند همواره سايت خود را در صفحه اول گوگل ببينند و با رقباي خود به بهترين شكل رقابت كنند؛ نياز شديدي به پشتيباني سايت دارند. آنها بايد اين كار را به افراد متخصص در اين زمينه بسپارند تا صحت عملكرد صحيح وب‌‌سايت را تضمين كنند.
يكي از مهم‌ترين مشكلاتي كه افراد را در اين زمينه با مشكل مواجه مي‌كند؛ قطعي اينترنت و مشكلات هاست و سرور خارج است. در چنين مواقعي بيشتر سايت‌ها مخصوصاً آنهايي كه از هاست خارجي استفاده مي‌كنند؛ با مشكلات متعددي مواجه مي‌شوند. بيشتر كاربران در اين زمان دسترسي به سايت ندارند كه اين امر آمار وب‌سايت را به‌شدت پايين خواهد آورد.
در اين مقاله قصد داريم اهميت پشتيباني سايت را در زمان قطعي اينترنت به طور كامل مورد بررسي قرار دهيم و چند تا راهكار مناسب در اين بازه زماني به شما معرفي كنيم.

 

ادامه مطلب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۲:۲۶ توسط:فائزه سلطانپور موضوع: نظرات (0)